Kiziveannesii Kızlar bebeğim 3 aylık ilk reglim Aralık 26 da oldum bugün biraz lekelenmem oldu fakat bu saate kadar bir damla gelmiş sol kasık ve belimde çok şiddetli bir ağrı var neden olabilir
Hsyh Kiziveannesii Rahim kendini toparlıyor. Kasık ağrıları, lekelenmeler, adet düzensizliği olması gayet normaldir canım.