Muradiye doğrudur cnm ya buda bizim payımıza düşenmiş yapacak bişey yok acıyor VS ama kucaklayınca herşey geçiyor rabbim layığını hakkını verecek kim varsa aratmasın 3 yıl bekledim bu sebepten diyorum bazen bugün olsa bugün yine de aynı acıyı çekerim ve buna fazlasıyla değer 😅 duygulandım bak yinee 😊 sanada tez vakit şifa versin cnm Allah biran önce iyileşsin insallah 🙏💕