Mom93 Sizlerde böyle misiniz? Kesin tam dalicam o kalkacak. Maşallah diyeyim üç gündür güzel uyuyor. 9 aylık paşam 🥰🤭🤭
Elif1010 Mom93 Her gece 19.30 da yatar ben 2 de sabah 8.30 da kalkar ben ağlarım yine neden uyumadım 🤧🤧😂😂
Mom93 Aysduha Benimkide sık sık uyanirdi ama üç gündür üç saatte bir kalkıyor iyi uyuyor dediğimde bu yani 🤣
Papatyabeyazi Oğlum uyurken uyursam, kendime ayıracak hiç vaktim kalmayacakmış gibi uyumazsam da yorgunluktan artık bayılacakmışım gibi hissediyorum bir de uyumaya kalksam zaten hemen uyanacak mantığı ile değişik bir kısır döngü içindeyim 😂
Mom93 Papatyabeyazi Şuan burda takılıyorum gram uykum yok sabahın köründe de uyanacak anniii diyecek parmağıyla gözümü oymaya çalışacak 🤣🤣 Bende neden uyumadım ki diyip kendime sinir olacağım.
Mom93 Elif1010 Sohbet edelim bari 🤣🤣 Benim kaynimin nişanı olacak daha doğrusu aile arası söz olacak. Sadece eşim ben diğer kaynım eltim birde kız tarafından üç beş kişi olacak. Ben gitmek istemiyorum virüs yüzünden ancak eşim bisey olmaz pek kimse olmayacak diyo ne yapicam bilmiyorum sen olsan ne yapardın🤔
Elif1010 Mom93 Vallahi eltilerimle kavgalıydım görümce mi dövmüşüm geldin bu soruyu bana sordun 😂😂😂😂 Ahahahahahahha ben gitmem ama küçük birşeyse kaynın sonuçta gitmek lazım sanki 😂
Mom93 Elif1010 Bizde kaynanamlarla kavgaliydik daha bugün barıştık ya off bu sebepten değil küs olsakta giderdim göbek atardım ama virüs var oğluma bişey olur falan ondan korkuyorum
Elif1010 Mom93 Geçen arkadaşımın eşinin ananesi vefat etti annesini aldı onlar başka evde bebekle kaldı sadece emzirmeye gitti böyle birşey olabilir belki
Mom93 Elif1010 Bırakacağım kimse yok valla kimseye guvenmem mi ben en iyisi kalabalığa karismadan köşede durayim napayım 🤣🤣
Elif1010 Mom93 yakınmış uzak akraba olsa gitmezdin de bebeğinde var aslında ne kadar mantıklı olur ben gitmiştim ama gezmeye kimseyi kabul etmedik bebeği kucağa vermedik öptürmedik kendimiz dikkat ettik birde ozaman 1 ay geçmişti corona atlattık antikor kazanmıştık