Nuhelif çok pahalıymış ben doğumdan beri similac kullandım hep 3 gündür bebelac veriyorum ama sanki çok köpüyor gibi yeğenim ankarada bayiliğini yapıyor sağolsun 3 koli hediye yollamış hiç fiyatını bilmiyordum burda postlarda denk geldim yok diye sordum üretim sorunu varmış fiyatlar revize edilecekmiş olan bebeklerimize oluyo valla onlar zam yapacak diye biz kalıyoruz ortada