Gulcanx bizim meme reddimiz tam anlattığınız şekilde 2. Ayın başında başladı 😔bizde meme+mama gidiyorduk sütüm çok azdı, naçizane tavsiyem biberonu minimuma indirin. Anne göğsüne en yakın biberon falan hepsi hikaye 😠 3,5 aylık olduk hala ara ara krizler devam ediyor. Ben meme reddi başladığında biberonu kestim bir hafta biraz ağladı hıysuzlandı ama alıştı şimdi sıkıştıkça çok çok krize girdiğinde veriyorum biberonu haftada 1-2 yoksa memeyi tamamen unutuyorlar