Aselsmom_1 bizde 20 aylığız yaklaşık 25 kelimesi var anne,baba,dede,mama,git,gel ve söylediğimiz herşeyi anlıyor ama anne hadi ya da bu ne anne ne gibi 2 kelimeli cümlesi var ve ben endişeleniyorum ne zaman konuşacak diye son bir haftadır da bizim söylediklerimizi tekrar etmek için inanılmaz bir çaba sarf ediyor saat mesela tik tak diyoruz diiiiikkk diyor terliyor çocuk söylemek için inşallah kısa zamanda çözülür çünkü çok öfkeli 😪