Bebeğim 3 aylık geçen ay 26 sımda regl oldum bugün akşam üstü hafif bi kan geldi adet oldum sandım fakat bu saate kadar bir damla gelmiş sol kasık ve bel tarafımda şiddetli ağrım var sorum şu doğum nedeniyle düzensiz adet oluyor mu aynı sıkıntıyı yaşayan oldu mu çok ağrım var