Sulsheh Kızlar bebeğim 2 ay 15 günlük ve sütüm kesiliyor galiba 2 göğsümden max 20-30 arası geliyor çok kötü oluyorum nasıl arttıra bilirim? Sıvı tüketimim çok ama fayda etmiyor😔🤦🏻♀️
Giizz Sulsheh bestlak damla kullanın 1 çay bardağı suya 20 damla günde 3 kez için faydası oluyor 🙏 dereotunu bol tüketin birde onunda çok faydası var. Tatlı süt yapar diye duydum. Bebeğiniz uyuduğunda sizde uyuyun buda süt yapar
Brrn8890 Sulsheh bozaaaa kesinlikle tavsiye ederim bende baya işe yaradı umarım sizde de yarar ve dinlenin her fırsatta uyumasaniz bile uzanın sütunuzle kalın🙋