Cilginmomy Hanimlarrrr kızım gündüz uykularına güzelce kolayca dalar ama gece uykusuna dalması Cook sancılı.neden ki acaba? Sizde böyle mi durumlar?yoksa bı benim bebe mi böyle?
Cilginmomy Ya ben sallamadim.hic.alismadi şimdi sallıyorum ama kalkıyor hiç uyumadı sallanarak uykusu çok var kendide ee ee diyor gözünü kapatıp açıyor kalkiyir tekrar yatıyor dalmakts çok zorlanıyor direniyor resmen 🤔😰