MasalsMommy
Bebeğim Uykuyu Çok Sevecekdi adı sanırım. Öyle bir kitap vardı. Okuyanlar çok memnundu. Bir de bence onlar için zorlamayın. Çünkü şu an uyumayı öğrense bile diş vs derken farklı dönemleri olacak, alışamayacak, sizi arayacak vs..
Bir de zaten işteyken sizi çok özleyecek. Kenndi kendine uyusun diye zorlamayın bence.
Siz bilirsiniz tabi.
Böyle yazıyorum diye tuzum kuru zannetmeyin. Benee de yaşıyorum aynı şeyleri😀
Zaten kendileri sinyal veriyor.
Sallıyorsunuz mesela, kalkmak istiyor.
Emerek uyuyorsa tam dalmadan kendini atıyor. Hazır hissetmeleri önemli