MasalsMommy Ufak henüz. Uyku eğitimini eğer bu kadar zorluyorsa 2-3 ay ertelemelisin. Bu kadar yıpratma, aranizdakı bağı da zedeleme. Ben 15 aylık yeni eğitim veriyorum. Eğitimde denmez aslında hem yerine alıştırıyorum. Hem de gece emmesini kesiyorum. Hala o bie zorlanıyor direniyor ama ben hiç boğazı acıyana dek ağlatmadım. Sakinleştirdim. Sakince uyuttum gün içerisinde uyku saaerini net yaptım, karnı tok, iyice yoruyordum. Gece yatırırken hemen mızmızlanıyor besiğinde ninni söylüyorum, saçlarını seviyorum, karnını,gögsünü,sırtını sıvazlıyorum. Sakinleşince bırakıyorum,ses ayarımı kısıyorum iyice, ufak ufak sallıyorum. Onu da bırakıyorum dalıyor.