Kızlar iki yaşında bir oğlum var.. pandemi nedeniyle sürekli evde olmaktan çok bunaldi her çocuk gibi tabiki.. ben de diyorum ki gün içinde anneyle beraber iki yaş grubuna oyun etkinlik faaliyetleri olan bir kreş var oraya gotursem mi.. virüs ten dolayı tedirginim de ama oğlum da özellikle çocuklarla oyun oynamaktan çok hoşlanıyor oyun kuruyo çok mutlu oluyor.. sizce ne yapmalıyım iyi olur mu