Kızlar kullanan var mı? Kızım prematüre, 1 hafta sonra tam 15 aylık olacak ve hala 8.100 gr. Kilosu az diye değil, 9 ayından beri 8300 e çıkıp 8100 e düştüğü için istiyorum. Gün içinde bir tek devam sütü verebiliyorum sabah akşam, öğleden sonra da tarhana veya şehriye çorbası içiyor bir kase çorbayı bitiremiyor çoğu zaman. Veya 120 cc suyla yaptığım devam sütünün yarısını yiyip bırakıyor. Biz bişey yerken mama mama diye yanımıza koşuyor, veriyoruz alıp ağzına atıyor ve geri çıkarıyor. Bu ekmek de olsa, yumurta peynir de olsa, tavuk et vs de olsa hep aynı. Bazen 2 lokma yiyor üçüncüye ağzını kitliyor. Demir deposu boşalmış dedi doktorumuz, et yemesi lazım dedi bol bol. Ama hiçbir şekilde yemiyor. Bir gün omleti 3-5 lokma yiyorsa birkaç gün sonra tekrar yaptığımda ağzına bile sürmüyor. Doktorumuza kalsa 2 yaşına kadar iştahsız olması prematüre olduğu için normal, şuruba gerek yok 2 yaşından sonra düzelicek. E ama bu çocuk boy atıyor maşallah, haliyle her gün daha da zayıf görünüyor gözümün önünde eriyip bitiyor gibi geliyor üzülüyorum bir anne olarak 😢 lütfen akıl verin bana 🙏