Eşim karakter olarak çok iyidir. Ama hiç muhabbeti etmez sadece benle değil. Ailesinin yanında da öyle. Oturur herkes konuşur o TV izler yatar uzanır. Şu pandemiden dolayı artık iyice canımı sıkmaya başladı iki insan gördüğümüz yok aksama bunaliyorum ev temizlik çocuk yemek. Akşam gelir uzanır hep yorgundur TV izler saatlerce. Bişey sorsan kısa Cevap. kendi babamda aynıdır hiç konuşmaz sinir olurdum babama şimdi eşimde aynı. O konusmadikca sinir olup olup sürekli dırdır etmeye başladım. Çünkü akşama kadar bunaliyorum. Misafirliğe gitmiyorum kimse gelmiyor konuşmaya hasretim.napabilirim bir önerisi olan var mi