Oğlum 6 ay 25 günlük doktor kilosu iyi dedi diye ek gıda için acele etmedim tadımlık verdim hep ama sütüm yetmediği içim mamayı çok içiyordu ( sma optipro) 3 4 saatte bir 120 cc en fazla. 3 gündür öyle bir ıkınıyordu ki ha yapacak diye diye kayısılı yoğurt sürekli zeytinyağı en son acile götürdük lavman yapıldı yine de çıkaramadı resmen taş olmuş doktor parça parça zorla çıkardı. Çıkarırken hep kanattı çatladı makatı ( hamazinc) yazmış geçsin diye. Eve geldik gece tekrar lavman yaptık. Ama hala tam olarak rahatlamadı. Bugün o kadar içim parçalandı ki o minicik vücuduyla titreye titreye inlemesine kendime gelemiyorum. Şimdi bu kadar ileri derece kabızlık niye hiç anlamadım pandemiden doktora gitmedim ek gıda için çok mu mama verdim yoksa ek gıda dan dolayı mı ama hep yoğurt meyve biraz sebze verdim şuan ne versem artık şaşırmış durumdayım🤷♀️ Bu aylarda siz ne kadar mama ne kadar ek gıda veriyorsunuz ? Çatlak ve kabızlık için başka öneriniz var mı?