Kızlar merhaba. Bız hipp combiotic kullanıyoruz 4 aydır. Hiç bir problem yaşamadık. Gayet güzel bir mama. Tek sıkıntısı çok çabuk acıkıyor bebeğim ve mamamizin 1 kutusu 3 günde bitiyor. Kutu başı 85-90 TL olarak alınana yere göre değişiyor. Haliyle aylık yaklaşık olarak sırf mamaya 800 TL gibi bir miktar ödüyoruz. Humana diye bir mama tavsiye edildi. Kullanıp memnun kalan var mı. Kabızlık gaz problemi yapıyor mu acaba ?