Kızlar çok üzgünüm kaç saattir gözümün yaşı durmadı. 1 aydır kızım da mama reddi var.. mama değiştirdim,biberon değiştirdim,tahlillerini yaptırdım.. herşeyi yaptım herşeyiii ama yok düzelmiyor sürekli ağlıyor mama yerken hatta bıraksam 6-7 saat bişey yemicek.. iştah açıcı şurup yada bitki çayı kullanan var mı bebeğine ? Bu arada kızım 4 aylık. Lütfen yardımcı olun çıldırıcam artık delirmek üzereyim yalnızım bide baş edemez oldum😔😔