Prensesannesi1-1 Kızım neredeyse 8aylık olacak çok istediği bir şey olursa sürünüyor biraz ama sonra ağlıyor var mı bizimki gibi olan ya neler yapıyorsunuz. Resmen yanlız bırakamıyorum hemen yüzüstü dönüyor ve başlıyor ağlamaya