İlk hamileliğimde frei öl diye bir markanın çatlak yağını kullanmıştım arada vazelinde sürüyordum karnımda hiç çatlak olmadı sadece belimin yanlarında çok hafif ve bacak içlerimde oldu oralara pek sürmüyordum çünkü. Şu an ikinci hamileliğim 7 aylık bunda da bio oil,bebe yağı ve zeytinyağlı nemlendirici kullanıyorum hangisi gelirse elime ama yinede karnım kupkuru bazen hem krem hem yağ sürüyorum yinede nemlendiremiyorum, sanki karnımda hafif çatlaklar var gibi doğumdan sonra net görücez bakalım🙄 Siz ne kullanıyorsunuz😌