Kızlar biraz şekilsiz bizim niyeyse normalmi acaba hani yan yatmadan kaynaklı bi eğrilik var o düzeliyor tamam bungıldakta yeri belli tamam benim takıldığım tam tepesinde bi basıklık var yani bıngıldaktan ilerde tam tepeye elimi koyunca avuç içimde çukurluk hissediyorum ama yanları çıkıntı yani baya çökük gibi yapısalmıdır bu kontrole gidebilseydim inş bi sorcam doktora ama kötü bişey değildir inşallah baya çukur varmı yaşayan