TinkyWinky aysgog ben bebeğime verdiğimde uyuyordu ,gazını alıyor rahatlatıyor ondan uyuyordur diye düşünüyorum
yavruhamsihafsacuk aysgog ilk verişlerimde baya baya uyku yapmıştı sonralarda sakinleştirdi canım sadece🤗
Busraa6842 @aysgog bebegi rahatlatiyor gazina iyi geliyor cok gazli bi bebegim vardi her damlaui kullandik ama tek memnun kaldigimiz bu suruptu bebek rahatladigi icin agrisi azaldigi icin uyuyabiliyor icinde rezene felan oldugu icin uykuya iyi geliyor
aysgog yavruhamsihafsacuk Kaç aya kadar kullandın cnm benim bebegim 23 günlük sabah öğlen akşam birer çay kaşığı veriyorum
yavruhamsihafsacuk aysgog canım doktor 1.ay kontrolünde vermişti zaten ömrü açılınca 1ay yani 2.ayında kullandım 11gündür kullanmıyorum doktor günde 3defa 5 damla demişti ama ben sadece akşamları 5-8 damla veriyordum