Kızlar 6 ay Önce Spinal sezeryan yöntemiyle doğum yaptım sorun şu ki doğumdan sonra bel ağrım hiç geçmiyor.özellikle sabah uyanınca yataktan kalkmakta çok zorluk çekiyorum.bir yıla kadar normal diyorlar aranızda benim gibi olan var mı?bazen yataktan dönerken inanılmaz bir acı çekiyorum