Ben aguline kullanıyorum canım günde 3 kes bir çay k şeklinde iyi geliyor önceden bio kullanıyordum faydası olmadı ama aguline ise yaradı bir de sıcak tut ben sıcak su torbası bırakıyorum dikkat et yakma ama bol bol da bacak hareketleri yap iyi geliyor