Arhim bu sorunu bir tek ben mi yaşıyorum acaba diye düşünüp duruyordum, ek gıda başlangıcından beri bende aynı durumdayım yaşı dolacak hala mama ile besleniyoruz Allahtan arada bir meyve filan tadıyor ( tam yemiyor tadıyor 😂 ) delirecek Halime Güler oldum artık çare bulursan bilmek isterim