Anne80 Merhaba kızlar bugun kızım tam 3 aylık ve brn adet oldum en son gecen sene bugun olmustum :) kızımı sadece emziriyorum sorum şu sütüm azalır mı bu durum hakknda bilhisi olan var mı? Emzirirken adet olmazsn derlerdi bu ne demek oluyo şimdi
MerveLiva Anne80 canım ben 40.ımdan çıkar çıkmaz ogün adet oldum hemde heray düzenli yani emzryrumda çok şükür ilk defa duyuyorum süt kesilme mevzuunu korkma bol bol su iç kan kaybedyruz çnkü kızım nerdyse 7buçuk aylık buarada🥰
Ata0905 Anne80 ben bebeğim 10 aylıkken adet oldum ve sürüm belirgin derecede azaldı hatta bebeğim emmeyi bıraktı ondan sonra . Alakası yok diyene gerçekten inanmıyorum. Ama hiç etkilenmeyen anne de var . Şimdiki bebeğim 1 yaşına geldi henüz adet olmadım. Umarim aynı sorunu yasamam . Sizde yaşamazsınız🌺 -
Anne80 Annesirintugceuzun ya buna çok sevindim işte hep ya kesilecek ya tadı değişcek gibi şeylet okudum korktum açıkcası bu oldgum adettir heralde dimi 🙈
Annesirintugceuzun Anne80 Kanamaya neden olacak başka bir durum yoksa (spiral olabilir) adettir herhalde. ☺️ Hiç de bir şey olmuyor endişelenmeyin. ☺️
MerveLiva Ata0905 ben adetin süt kesilmesiyle olan ilişkisini bu forumda öğrendim çok enteresan geldi çok şükür benimde azalmadı yani emdiği zaman güzel emiyor ben 40ımdan çıkar çıkmaz regl olmua başladım her ay düzenli hatta sütüm hiç korumdı yni öylr derler ya süt korur uzun süre adet olmazsın diye oda kişiden kişiye değişyr demekki
Anne80 MerveLiva bende burda okudum canım hatta bi arkadas da bu yönde cevap vermiş insallah bende de azalma olmaz..