ArdenTugce annem bana emzirirken su içme sütün aniden tazyikli gelir boğazına kaçar demişti, her ne kadar mantığa aykırı olsa da amaan emzirirken de bir şey içmeyiveririm demiştim, uzunca bir süre sonra ben emzirirken çayım soğuduğunda dediki niye içmiyon, dedim sen dedin ya, o da dedi ben çay falan içiyordum sadece su içmiyordum sıvı olduğu için, ben de dedim çay da sıvı🙄 ne bileyim kızım zamanında büyüklerimiz bize öyle demişlerdi dedi, konuyu kapattık. Hala bir şey içmiyorum, psikolojik, ama biseyler yiyorum emzirirken