Merhaba Hanımlar bebeğim tam 2 aylık oldu bugün emziriyorum 5-10 dakka arası emiyor bırakıyor diğerini veriyorum emiyor güzel sonra bırakıyor tekrar alıyor sonra kaldırıyorum gazını çıkartmak için sonra ağlamaya başlıyor baya ağlıyor ama böyle birşey başına gelen var mı neden ağlıyor sizce