Ozgoktug3110 Regl olunca süt üretiminde bir azalma olurmuş zaten, ama emzirmeye devam et canım sakın bırakma. Hormonlardan kaynaklı o azalma. Kişiden kişiye değişiyor sanırım. Bence erken rengl olmanda çok iyi olmuş, doğum sonrası arta kalan şişliği de atarsın böylece. Bende 69 gün oldu, dört gözle bekliyorum 🤭😂