8karakter_ Merhaba hanımlar doğum yapalı iki hafta oluyor dün biraz fazla ayakta gezdim zorlattım sanırım dikşimin üstü biraz şişti ve kızarıklık var ve içten ağrı hissediyorum bacağıma da vuruyor sanki yürürken ne yapmam lazım daha önce başına böyle bişey gelen var mı akıl verin lütfen
HonKiPonKiDoNiNo Dinlenin, sislik zamabla geciyor.. Ben sezeryan dikislerini yerinde durmayan biri olarak acmistim, iyilesme surem cok gecikti .. 3 gunluk lohusa ben koltuk altlarini supurdum 😬😬
Puk 8karakter_ benim 6 ay oldu yorgunlukta ağrı ve hafif kızarıklık yapıyor ama şişme çok mu eğer öyleyse doktora görün mutlaka pazartesiyi bekleme
MutluMommy 8karakter_ bende pzaresi için randevu aldım canım 5 ay oldu hafif siyahlık şişme ve ağrj var bendede