Siem23 Kızlar dün 4. Aylık aşımızı olduk ateşi yok kızımın ama feci şekilde huysuz memeyi kabul etmiyor çok uzun süre aç kalırsa anca öyle.. ağrısı vardır diye calpol verdim hala huysuz.. ara ara sakinliyor basıyor çığlığı aynı durumu yaşayan var mı