Sinemakgn Lcw 1.7 tog uyku tulumu aldım ama tabloda net değil evimin sıcaklığı hep 23 24 derece üstü ve içine hiç bir şey giydirmeden kullanıcam ilk kez doğru mu acaba kullanan var mı ? 😔
KeremTalha_4153 Sinemakgn evet bende kullanıyorum sadece zıbın ve altında ince bir pijamayla terlemiyor .
balporsuguu Sinemakgn bende 1.7 kullaniyorum evim 23 derece.Icinw uzun kol zibin ve altina cok ince pjama giydiriyorum.
Aybikesuna Sinemakgn benimkide 1.7 evin sıcaklığı da o civarda içine uzun kollu zıbın giydiriyorum sadece altına pijama giydirmiyorum ama üzerinde ince elyaf yorganı örtülü oluyor
EsZe Sinemakgn hiçbir şey giydirmezseniz üşür büyük ihtimalle. Benim ev bu ara 25 derece. Üstüne yarım kollu altına ince pijama giydiriyorum. Tam geliyo ne üşüyo ne terliyo