Kızlar bebeğim bu gün aşı aldı 1 ay aşısı. Sabahtan beri huzursuz emmekte pek emmiyor kavga ediyor göğsümle gazı alttan da üsttende çıkıyor kaka sorunumuz var ama kakadan mı yapıyor bilmiyorum aşıyla alakası olabilir mi normalde ağlak bi bebek değil çünkğ