busramerve Emineee61 bizim de öyleydi bazı durumlarda olabiliyormuş bizimkinin sebebi alerjiydi. Alerjik bebeklerin sarılığı uzun sürüyormuş.
cico-20 Emineee61 gec anne sutu sarılıgı dedi doktor yuzu sapsarıydı. 24 saat mama ıle besledık yuzu beyazladı resmen. Sadece gozunde cok az kaldı. Su an 2.5 aylıgz
18KasimAli Emineee61 bizde öyle bol bol emziririm, Rh uyusmuzasligi bağlı olarak uzun sürüyor dedi bize
Betull95 Benim oğlumda 3.5 aylıktı tamamen geçtiğinde. Doktorumuz süt sarılığı 3 aya kadar ara sıra olur zararsız demişti
tugba_112 Benim bebeğiminde uzamış sarılığı vardı 3. Ayın sonunda geçti. Kapiller bilirubin enzimler hepsi bakıldı sebebinin anne sütü sarılığı olduğu söylendi. Olabildigince güneşte tuttum ve sık emzirdim. Geç oldu ama geçti şükür
Emineee61 Bol bol emziiriyorum ama haala geçmedi bir hafta daha bekleyelim geçmese idrar kandan bakalm dedi doktor
busramerve Emineee61 bizimkinde ekstra durumlar vardı sürekli gaz,fışkırtan kaka, mukuslu kaka,kusma, kulak arkalarındankızarıklık vs sonradan test yapıldı 6 aylıkken öğrendik.