Dstan Arkadaşlar Merhaba, Ben emzirmeye başladığımdan beri, ilk 5 gün hast deydi çocuk o zaman sağım yapmıştım, sonrasında hep emzirdim artık sağım yapmıyorum siz nasıl ne yapıyorsunuz ekstra sağım yapmam gerekir mi