serebro cocukadam denenebilir çünkü numara büyüdüyse 5 numara x marka bez de alsanız benzer sorun yaşanır
Omurveannesi Adelim bnce kullanın derim bnde sizizn gıbı cok bez degıstırıdm ve sorunlar yasamiştim taki bimde kini kullanana kadar
Edanurdg cocukadam bende aktif bebeği gece premium care gündüz kullanıyorum belki bez biraz küçük geliyordur çünkü premium care ile kıyaslanınca aktif bebeğin kalıbı çok dar