AlyAninannesi60 Arkadaşlar 6+ için uygun kaşık m mi bir türlü anlamadım oğluma avent kullanıyordum şimdi kızıma mamajo kullanıyorum başlık anlamadım s 0-6 m 6-12 mi doğru mu anlamışım