ARHAN biz 3 aylığız. Doğduğundan beri meme-mama şeklinde gidiyoruz. Ama emzirsem de hiç sütüm artmadı. Artsın diye neler denedim. Promalt, galactago, dereotu, bulgur pilavı, tahin helvası vs, neler neler ama maalesef hiç artmadı. İnşaAllah sizin artar ve mamadan kurtulursunuz 🤲🏼