gvnkbr Olric11 bebek suyu kaynatılmış oluyodu onu ekstra kaynatmiyodum ama normal su ise kaynatiyodum yani şimdi düşününce gereksiz gibi geliyo ama tabi tercih sizin
antropologanne gvnkbr Bebek suyu kaynatilmis derken ? Marketlerden aldigimiz bebek siselerindeki sularmi ?
gvnkbr antropologanne e bebekte hazır sular varya hani kaynatılmış minik şişelerde aslında mamayi onla yapmak gerek
canimoglum_2020 Bebek sularının kaynatılmasına gerek yok ama normal içtiğimiz damacana su veriyorsanız kaynatmanız gerek ben hipp in bebek suyunu alıyorum
Olric11 canimoglum_2020 damacana kaynatıyorum bebek suyunuda kaynatıyorum aklıma takıldı teşekkür ederim
antropologanne gvnkbr Hic bilmiyordum. Ben kaynatiyordum hatta bir iki kere kaynatmadan vermek zorunda kalmistim çokda evham yapmistim birsey olurmuki diye. Tesekkur ederim bilgi icin 🍀
HonKiPonKiDoNiNo Bebek suyu diye birsey yok yalan onlar ya.. icme suyu icin olmasi gereken cam sisede su ve minerallerini kaybetmemesi icin kesinlikle kaynatilmamali.. Plastik sise icerisindeki sulari icirmeyin bebislerinize..
prensinveannesininguncesi Olric11 özellikle doktorumuza sormuştum bebek suyunu.Gerek yok dedi .Hazır suyu 20 dakika kaynat yeterli dedi bende öyle yapıyorum .