aysengul1 biz her ay gidiyoruz çocuk doktorumuza. 8.ayda da gittik. Genel lan sayımı yapıldı. 5.ayda da yapılmıştı. Kan değerlerimiz iyi olduğu için demir vs. Kullanmıyorduk. 8.ayda yapılan da demir ve B12 değerimiz düşük çıktı. Demir ilacını 1 yaşına kadar alacağız. 1 yaşında tekrar bakılacak. B12 yi de 3 haftalık doz azaltarak içtik.