Kızlar merhaba doğum yapalı 5 ay oldu süt plmadığı içinde doğumdan 1 ay sonra regl oldum düzenliydi hamilelik oncesinde oldugu gibi fakat bu ay 15 gün arayla regl oldum ve hâla reglm az ama devam ediyor karın ağrımda oluyor ara ara başına böyle birşey gelen var mı kansızlığım var korkuyorum açıkçası hastanelere gitmekte bu dönemde en son yapılacak şey gibi oldu artık …