demir1717 Derinsmomm 40ım çıktıktan 1ay sonra oldum.Şimdi mesela 10 gün gecikti normal takvimine göre,zaten böyle bi sene kadar düzensiz gelebilir.
Ahmett 2. Ay da oldum ama insandan insana farklılık gösterirmiş kimi hemen kimi geç 6 ay sonra olanıda duydum 1 yıl sonra olanı da o yüzden sıkıntı etmemelisin
Derinsmomm Ya yok benim bugün 40 gün oldu doğum yapalı. 4-5 gündür hiç kanamam yoktu . Bugün resmen adet agrısı cekiyorum. Cok agrım var dikişlerimde kasıklarımda :(
elvinsmomm İlk kızım normal doğumdu 10 ay olmamıştım ohh miss🤣 Bu kızım sezeryan 2 ay oldu daha yok. İnş. Olmam 🤣
Meryemozen 40 çıktıktan sonra oldum 10 gün falan sürdü 1 ay sonra tekrar oldu 4 gün sürdü 2 aydır da yok 🙄