betulunannesi Arkadaşlar bebeğim 52 günlük. 5 kilo şuan. Çok emmek istiyor. Sadece anne sütü alıyor. Hiç doymuyormuş gibi ağlıyor memeden çekince. Ayrıca sağıp biberonla da veriyorum. 100-120-150 cc içiyor devamında versem içecek. 🤷♀️🤷♀️🤷♀️
yavruhamsihafsacuk betulunannesi sadece anne sütünde kilosunun okadar olmasını normal diyor ebeler doktorlar.. bebekler sürekli emmek isterler gazı vs olduğundan mı emmek istiyor acaba ?
Ays58 betulunannesi biberonla verince yine de memeyi alırken sıkıntı olmuyor mu bazen memeyi reddet felan diyorlar ya
asya-ruzgar Sonuçta anne sütü ne kadar isterse istesin verin kaka yapmasına ve gaz sorunu için istiyordur benim oğlumda öyleydi bence fazla emmesinde sakınca yok 1 aylıkken biz 6 kiloyduk
betulunannesi Ays58 evet öyle diyorlar bende bırakmak istiyorum 3 ve 4. Aylarda başlarmış meme reddi. Olmadan bırakayım diyorum