Gorursensoyle Dorukannesi idrarında kan var demektir doktoruyla görüşmelisin canım enfeksiyon yada mikrop olabilir
Baharellezi Dorukannesi canım hemen doktora götür taş düşürüyor olabilir benim bebeğimdede taş var böbreklerinde tedavideyiz ,olabiliyormuş bebeklerde biz tesadüfen öğrenmiştik ,taş idrar yoluna düşerse kanamalı işer demişti
premses_annesi Dorukannesi benım kızımında ara sıra ıdrarında kıremıt rengı goruyorum eger su veroyosanız bebegınıze vucudu sususz kalmıs olabılır
Balannesi Dorukannesi Merhaba dün bizde aynı problemi yaşadık. Doktor kum döküyo olabilir dedi idrar verdik maalesef enfeksiyon çıktı hemen antibiyotik tedavisine başladık ilerlememesi için. Sizde bir doktora görünseniz iyi olur
EmirinAnnesi Benim bebegımın brzınde de kremıt rengı bı leke vardı doktorumuz bi hormandan önemli bişey değil demişti sonradan olmadı zaten
Baharellezi Dorukannesi bizim taşlarımız düşmedi henüz , kırmızılık taşlar idrar yoluna düşünce oluyırmuş ama doktora gittiğimizde hemen sormuştu bezinde kırmızılık gördünmü diye
premses_annesi eger su verdıysenınız kesmeyın sakın vucut suya alıstı cunku bobreklerı sususz kalmasın
cnnkrl Merak etmeyin. Bizde de olmuştu. Kristalleşme denio sanırım. Geçiyor. Kan değil bildiğin turuncu oluyor.
Mrvesn Ürat kristalleri diye bir araştırır mısınız? Bence bu tarz bir şeyden bahsediyorsunuz, kızım yeni doğduğunda bizim bezimizde de vardı. Dr çok önemli değil demişti bana. Ama yetersiz beslenmeye de işaret edebiliyormuş sanırım.