Kaderkurtbeyy Merhaba bebeğim 5 günlük ve acı yemek çok seviyorum ne gibi zararı vardır gaz yapar mı yada süt azaltır mı ?
Deletedmom9 Kaderkurtbeyy Yediğimiz şeyler sütten geçer o yüzden fazla baharatlı acılı şeyler yememek gerekir yine çok istersen az bir şey ye ama devamlı hale getirme. Mesela bende emzirdiğim zaman acılı yemiştim çok yedim ama dayanamadım pişik olmuştu oğlum tesadüf mü bilemedim.
sutlukahve07 Kaderkurtbeyy ben daha dün yedim kızım bütün gece huzursuzdu bilmiyordum bende ama bir daha asla yemem. Bence sizde yemeyin süte geyor hemen.