mermik aslında kullanırsa faydalı ama benim oğlum gibi yürüme arkadaşı olduğu halde gidip çay sehpasının arkadaş ederse bilemem😆.kullanıyoruz ama ben teşvik edyorum.çay sehpasına da beyfendi kendi emekeyip sehpanın ayaklarından destek alıp ayağa kalkıp sürüyor.yani yapsa yürüme arkadaşına da yapar.sanırım çok ilgisini çekmedi.önündeki ouıncakları ile daha çok oynuyor.haaa bide çamaşır selesini de yürüme arkadaşı niyetine kullanıyor.