Annee56561313 Kızlar oğlum 1 ay 27 gunluk 3 gundur öksürüyo hapşırma var ve burnu akıyo üşüttü sanırım o kadar sakındım bu soğukta bişey olmasın diye 😞 sizce hastneye hemen götürmelimiyim korkuyorum virüsten de napmalıyım
Mom9 Annee56561313 gerekli önlemleri alıp hastaneye gidin. Yenidoğan bebeğe ıhlamur verilmeyeceğine göre gitmeniz şart. Göğüse inerse zatürree, bronşit olur Allah korusun
5253 Annee56561313 canım 1 saatte 1 emziriyor san yarım saate indir bolbol emzir anne sütü şifadır, bir de burnunu temizle ve çık sıkı giydirme nacizane tavsiyem 💞
Egelim Annee56561313 3 gün uzun bir süre, götürmelisiniz hemen, yağmur dan kaçarken doluya yakalanmayın.
89Kbr Günah değil mi el kadar bebeye? virüs var evet ama şu anlamda hayatımızın bi parçası oldu resmen… gerekli önlemleri alıp gitmelisin hastaneye… öksürüyo burnu akıyo diyosun allah korusun ya evde göğsüne inerse iyice???!
Annee56561313 89Kbr pardonda benım bebeğim tabiki düşünüyorum günah değilmi bilmem ne kusura bakma da ne haddine benım annelğimi sorguluyosun ben hem evladımı düşünüyorumdışardan bişey kapmasın istıyorum götürüp götürmemeyi biliyorım
89Kbr Annee56561313 anneliğini sorgulamam bana ne..? olanı sen çekersin , bebeğin çeker . Benlik durum yok ama 3 gündür böyle ama virüs var götürmüyorum diyorsan sorun demek ki sende
Annee56561313 89Kbr 3 gundur kötü olsa o denli bi dakika durmam götürürm ben buraya danışıyorum daha bilgili anneler vardır diye cocugumun günah olup olmamasını degıl
89Kbr Annee56561313 bak cevap yazNlar olmuş.. benim dediğimin dışında bişey diyen var mı? neticede bebeği aşıya da götürmüş,kontrole de götürmüş olman lazım 1,5 aylık diyosun… eee onlara götürürken şimdi hasta neden götürmüyorsun onlar zorunlu diye mi????