Pantone ben iki kere oldum tüp bebek 4 kere de aşılama. Birincisini özel hastanede yaptırdık Kocaeli’de 10bin civarında ödedik ilaçlar her şey dahil. Ama olmadı İkinciisni yine Kocaeli’de üniversite hastenesinde yaptırdım Umuttepe’de. Şimdi kızım bir yaşında♥️ Ben şunu söylemek istiyorum onu coook iyi anlıyorum ama her şeyin başı rahatlıktan geçiyor. Benim çalıştığım ve izin alamadigim
icin zamanım cok azdı cok stres yapıyordum 2. Tüp bebek denemesinin basında sadece tek yumurta gelişti o kadar aglamistim ki yaza kadar beklemek zorundayım diye ( okulların tatil olmasını) sonra ara zamanda tekrar denedim eşimin ısrarıyla hiç umudum yoktu o kadar kalabalık bir merkez ki umuttepe tüp bebek sıra beklemekten, 3 kişi ultrasona girmekten, doktoru görememekten, sabahın köründe hastaneye gitmekten bezmiştim. Her gün vazgeçtim diyebilirim. Ama sonuçta olmayacak dediğim üniversite hastanesinden pozitif sonucu aldım.Kocaeli üniversite hastanesinin de tüp bebek eski doktorlarindan biri benim doktorumdu ve cok illerden hasta geldiğini oranların cok güzel olduğunu söylemişti. Ayrıca orada sadece ilaçlara para ödedik 1.500 gibi bir miktar ve transfer icin de 300 lira ödemiştik. Özellerin yanında hicbir şey. Tabiki rapor çıkartmanız gerekir