Mervekvser00 Merhabalar, kızıma dön günlerde hiçbir yerde markette mama bulamıyorum Bebelac 1 kullanıyoruz eczanelerde de yok, ınstagramdan bildiğiniz sayfa var mı acaba 🌸
Mervekvser00 Annis-ogul Bebelac 1 varmıdır ki pis vicdansızlar zam koycaklar diye hep stokdan kaldırmışlar
Annis-ogul Mervekvser00 kesinlikle öyle bizim de hipp combiotik stoktan kaldırdılar zam yaptılar oyle geldi. Vicdansızlar.ins vardır cnm
Mervekvser00 Annis-ogul kaç gün sonra geldi,artık kafayı yicem mama aramaktan pskolojim bozuldu ya çocuğum aç kalicak diye korkuyorum başka mama da kullanmak istemiyorum çok mama degistirdik bir tek bunda sorun yaşamadık 😣
Annis-ogul Mervekvser00 1 hafta sonra geldi allahtan stok yapmışım. Vicdansızlar hic düşünce yok iki kuruş kâr yapcam diye
Elisaninannesi Bu mama sorunu nedir yaa bende Aptamil 1 bulamıyorum geçen a101 de buldum 2 paket aldım. Alan var alamayan var millet ya fazlaaa stok yapıyor yada mağaza çekiyor fiyat artışı olucak diye. Geçen bimde markasına bakmadım adamın biri 5_6 kutu mama aldı dahasını istedi çalışan vermedi toptan alışveriş oluyor kasadan gecemem dedi. Valla mamayı bulan bırakmıyor😂
Mervekvser00 Elisaninannesi kesinlikle öyle ya stokdan kaldırmışlar büyük ihtimalle yoksa niye bitince gelmesin ki mama, bu zamana kadar hiç böyle bişey olmamıştı