Mirage91 Merhaba kızlar,kaç yaşına kadar mama veriliyor minnoşlara merak ettim ❤️ Biz, doktorumuza göre gidiyoruz 9 aylığız 4 mama içiyoruz bir de ek gıdalarımız varz.
Ggdefne Mirage91 merhaba bildiğim kadarıyla 2yaşa kadar 🤨birşey sorucam günde 4defa kaç cc veriyorsunuz
Ata0905 Mirage91 ilk oğlanda 2 yaşa kadar kullandım. Şimdiki oğlan mama düşmanı içmiyor içmiyor .. emziriyorum ve 2 yaşa kadar emzirmeyi düşünüyorum 🌸
Minikkualamm2123 89Kbr canim ne kulaniyorsun kizim 20.aylik suten kestim suan mama kulansam hangi numara kulnmam lazım bide kilo yaoan bir mama olsun istiyirum kızım zayif😞
Mirage91 89Kbr Doktorunuz mu dedi peki? Kaç aylık kızınız nasıl besleniyor kaç öğün ek gıda kaç öğün mama alıyor
89Kbr Minikkualamm2123 valla tatlım sezaryen doğum yaptım ben max. 1 ay emzirebildim. sonra uzun araştırmalarım sonucu aptamil prosyneo’yu buldum.(içeriğine bakabilirsin;sezaryenle doğmuş bebekler için bağışıklık güçlendirici.) o gün bu gün ona devam ediyorum ama bu mamanın 3 numarası yok sadece1-2 var. bıraksam da Normal aptamille devam ederim.. hani her mama her çocukta aynı etkiyi yapmıyor ki o yüzden ne diyim bilemedim,kilosu çok mu düşük?
89Kbr Mirage91 8+20 günlük oğlum😂 günde 2 ek gıda yapıyoruz bazen arada bize eşlik ettiği öğünlerde oluyo mümkün olduğunca ona göre tatsız tuzsuz yapıyorum bizimkileride.. ama totalde 2 ek gıda geri kalan her 3 saatte bir mama (150 cc)
Mirage91 89Kbr ayyyy kusura bakma ya gerçekten hahahha nerden çıktı kızınız yazısı 🤣🤣🤣 çocuk uyumuyor şalterler gitti ben de
Mirage91 89Kbr aaa süper ben de öyle yapıyorum. 9ncu ay biraz daha arttırdım ek gıdayı tuzsuz tencere yemeği akşamları azcık yiyor
89Kbr Minikkualamm2123 bebeğini sen tanırsın onlar değil. aldırış etme ama tabii takibi de bırakma ♥️
Minikkualamm2123 89Kbr canim valla bir anne ister istemez aldırıyor moralim bozuluyor onlar oyle diyince kilosu ne olursa da diyincr moral olarak kötü hisediyorum.
Mirage91 Ggdefne Doktorumuz 125 cc yi geçmesini istemiyor günde 4 mama veriyoruz 3-4 arasıda ek gıda. Ooo baya içecekler o zaman