melodiprenses 10 gün küvezde kaldı bebeğim. Ordayken bile hemşiremiz çok zor bir bebek olacak . Bütün gün bunla ugraşıyom nerdeyae demişti 😊 ve öylede oldu yüzünün pütürlülüğü koltuk alttı ve kulak arkası pişiği. Gürültülü kaka sümüksü mukuslu hep bunlarla büyüdük. Gazı tahmin bile edemezsiniz. 8 aya kadar 4 tane çocuk doktoru değiştirdik. Bir çözüm bulamadık. Benim oğlumda reflüdw vardı. Kilo alımı zayıfladı. Çocuk doktoru kilo alımı zayıfladığı için çocuk gastrolojiye yönlendirdi. Gittik muayene test derken negatif hepsi. Diyet verdi. Reflü için işaç verdi. Kilo takipi istedi. 5 ayda 400 gr aldı sadece . Kilo alımı durduğu için özel raporlu mama verdi. Ayrıca çocuk alerji be imminotolojiye doktoruna gidiyoruz. Orda yapılan testlerde negatif. Oğlum 19 aylık oldu. Emzirirken hala diyetteydim. 2 ay oldu bıraktırdım. Oğlum hala süt süt ürünleri tüketmiyor. Arada kaçamak yapıyor labne falan yediritoeum çok seviyoe. Ama yumurta çok tepki veriyor. Mesela en basiti şehriyeli yogurt çorbası yaptım. O akşam uyku yok. Çubuk kraker balık kraker falan veriyordum onlarida sayıyla yani ama çocuk sabaha kadar akşama kadar aglıyor. Onları kestik rahatladı. Bir ay önce oldu bu olay. İnanın çok zor bir durum. Bunu 6 ayda veya en fazla 1 yaşında atlatanda var. Ama doktorumuz 3 yaşa kadar sürebilir sizinki dedi. Bakalım ne olur. Rabbim kolaylık verir inşallah. Sizinde tez zamanda iyileşir inşallah